Klachten:

Wanneer u een klacht heeft, kunt u dit te allen tijde aangeven bij de pedagogisch medewerker van het Villa Kakelbont, het Vossenhol of Hummelstee. Mocht dit niet naar tevredenheid zijn behandeld dan hebben we klachtenregeling opgesteld. U kunt ten allen tijd mailen met uw klacht naar

hummelstee@xs4all.nl

Wij hebben een open houding voor bevindingen van ouders en kinderen. We horen dan ook graag uw verbeterpunten. We hebben zowel een interne als externe klachtenregeling. U vindt de uitgebreide regeling hieronder. Voor meer informatie hierover kunt u altijd navraag doen of de website van de geschillencommissie te raadplegen.

https://www.degeschillencommissie.nl/

Wij raden u aan eerst informatie in te winnen via de

Geschillencommissie of

https://www.klachtenloket-kinderopvang.nl/

In 2022 waren wij klachtenvrij verklaard door de geschillencommissie!

Klachtenreglement Hummelstee November 2023
Word – 148,5 KB 130 downloads
Formulier Klachten Hummelstee
Word – 29,0 KB 134 downloads
Brochure AOR
PDF – 2,7 MB 140 downloads